Take me to a place where doors are open, a lovely little place where no one's broken.

Slutade kvart i 3 idag och är hemma nu hehe, eller aa har ätit & sånt.
Ångrar mig som faan att jag inte sov inatt hehe, har haft sjuukt ont i huvudet hela
dagen, asså så jävla ont.. Iallafall hände lite saker in school today, vi skulle ha gympa
men så börja några bråka, "vi" & 2 andra, Så det blev lite kaos hehe så vi fick inte ha gympa,
för vi va tvungna att gå & prata med kurratorn.. men pallar inte ha falska människor i mitt liv,
seriöst snackar skit om varandra & sen är med varandra, like dafuq? bestäm dig fan, om dom
snackar skit om varandra snackar dom ju nog om oss när vi inte är där oxå så hehe pallar inte
bry mig ens. Sen hade vi lite andra lektioner och så, rätt soft ändå om mitt huvud döda mig.
Men aaa finns inte så mycket mer att skriva så vi ses sen... ♥
 
haha finns typ ba sånna i min klass.. fyfan va jag hatar den klassen haha,
falska typ allihop, burn in hell fuckers :) tur att jag har några äkta vänner där iallafall ♥
 
// Melinda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0