New in ♥

Hade inget jävla internet igår när jag kom hem till papa. Så inläggen från igår kommer nu.
Vad jag köpt/fått "sammanlagt" från hela helgen!

Fredag:
Jag beställde hem ett par fake Uggs! De kommer om ungefär en vecka. Det är inte dessa på bilden, men de ser typ ut såhär, fast snyggare för de ser tvärfula ut på bilden haha. Sen köpte jag bara en ring på Raglady till Tova hahahha, asså hon fyllde år.
Laredoute - 149:-

Lördag:

En "pälsboll" mössa, den fanns inte kvar i svart eller vit så fick köpa en brun. Fast de var någon rea på den. Bollen ser helt skev ut på bilden.
Raglady (399:-) 199:-

Söndag:
Jag fick en onepiece av mormor, HAHA den e så fake de kan bli, den är typ köpt från barnavdelningen på Kappahl haha. Men den e gooo, fick den för hade namnsdag igår.

Sen fick jag även en bh och typ matchande trosor (hahahhahhahahhaha) av mormor.

Ett linne, haha tvärfult, men köpte de bara för att de hade "brottarrygg" och var billigt.
Kappahl - 49:-

Ett par jeans jag velat ha sjukt länge! omg, fettfina. Jag hade typ något bonuskort, så fick dom för 150:- billigare.
Gina Tricot - (599:-) 449:-

Vad tycker ni? :)
//Yrsa

Kommentarer
Postat av: Lovissa

As snygga jeans!! haha helt random kommentar men va bara tvungen att säga det. hahah!

Svar: tack! :)
Melinda Yrsa Josefine

2012-10-22 @ 22:46:02
Postat av: Anonym

ahhah tur för dig att du suddade dina tår/jossi

Svar: hahahhahahahhhahahahha iknow, ja tänker på dej gumman
Melinda Yrsa Josefine

2012-10-22 @ 23:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0