Never lose yourself to be somebody else.

Hemma nu, var ju hos tandläkaren och sen kom papa och hämtade oss.. hade 2 hål :(
haha och ett är tväärstort så måste borra det så snabbt som möjligt? men sa iallafall att jag inte
tänkte borra så nu säger dom att jag måste komma dit och komma över min rädsla?
asså hurfan ska jag komma över det, man kan fan inte göra det haha?  Men jaaaaa,
så ska dit på fredag igen på morgonen och öva eller någon sak, det är helt onödigt,
Men när jag väl ska borra måste dom ge mig tabletter (asså så jag blir helt borta, typ drogad)
får dom borra mig för då känner jag ingen smärta.. så jaaa haha okey jag skrev
typ ett helt bok nu om det hähä, men sen skulle mami & papa in i några affärer så jag
följde med in i Ö&B och så köpte mami saker åt mig, så aaa men nu ska jag
platta håret & välja outfit för imorgon så ciaoo ♥
 
3 paket sminkborttagnings servetter, typ en palett med ögonskuggor, mascara, kajal & läppglans.
 
// Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0