My day

Var i skolan haha, hade fan huvvevärk somfan de sista lektionerna, så sa jag till Sofie (min lärare) att ja går hem hahahah, hon ba, nä de gör du inte. Sen Lovisa sa samma sak, Sofie ba okej krya på dej, typ? wtf. watever ja stanna lektionerna ändå och typ sov, haha svär på allt ja somna. Sen åkte ja till Prins, tog in han, mockade och gav han hö och sen åkte jag hem. Han fick vila idag, värken orkade eller hade lust att rida. Så jag tog bussen hem, har inte gjort någonting hemma typ. Ska dusha, försökt va inne på datan men internetet e helt fuckat. pallar ite haha ja kan inte kolla på andra avenyn, o de måste ja gö varje dag. Nu lyssnar ja på musik o gör typ inget, fryser som fan för de är fettkallt. cya
hahahahahahhahahhahahahahahahahhahha tvärskabbig bild, men ah.
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0