Lista

Har ju INGENTING att blogga om så för att ni iallafall ska få lite uppdatering gör jag en
lista nu igen då, fast en annan då såklart! Har ingen aning om varför inte Josefine eller
Yrsa inte bloggar, vet inte vad dom håller på med haha.. nä dom har väl inte heller
något att blogga om..
 
Börjar ikväll!
 
Dag 1 – En bild på mig + 10 sanningar om mig.
Dag 2 – Vad jag vill bli när jag blir äldre (jobb)
Dag 3 – Typ av killar jag faller för
Dag 4 – Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon
Dag 5 – Favoritsport
Dag 6 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 7 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 8 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 9 – En bild på mig utan smink.
Dag 10 - Min skola & Vad jag tycker om den
Dag 11 - Något jag har svårt för
Dag 12 - En bild på dig och ditt husdjur
Dag 13 - Ditt favoritdjur & varför
 
 
// Melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0