inget internet

asså ja pallar inte på riktigt. skrev ett inlägg, sen stängdes "sidan oväntat ner" så allt raderades. tpl, vårt internet är typ slut? Bara för ja har kollat för mycke "film" (andra avenyn), fast pappa ska fixa de, men de därför de inte blivit någon uppdatering typ för de tar typ 1 år att skriva ett inlägg.
Iallafall så efter skolan så var jag med Linnea, vi pratade bara, ut nudlar haha och så hjälpte hon mej med en bilduppgift. Sen så åkte hon för hon skulle på någon sånglektion. Efter de så har jag kollat på Andra avenyn, haha de tog typ 2 timmar att kolla ett avsnitt på 30 minuter. fast fettvärt eftersom de va sista avsnittet. sjuukt sadface att de är slut, de va mitt liv :( Vad ska jag göra nu på dagarna? Mer har jag typ inte gjort idag, baba hjälpte mej att sätta upp en "hylla" på väggen typ, och lägga ut mitt skrivbord o de på blocket, hahahahaha. Nu ska jag plugga tror jag, har fkn 3 prov denna veckan!? Har inte pluggat på något, så ciao.
haha gammal bild.. 
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0