Höstlov snart!!

ååååååh, tvärskönt att det snart är höstlov! :D
Detta veckan som kommer är den sista & sen är de lov hihi, skönt men ändå inte..
för efter lovet har jag 57 prov den veckan :( 2bad. Iallafall, har typ ingenting bestämt
änn men ska göra massa med bebeb hiihi ofc ♥ Och det är ju halloween då också,
inte för ja "firar" det eller nåt men det är ändå kul asså sån skön stämning eller va man ska säga,
hehe i dont know what i'm saying men yes hehe, kände ba för att skriva lite ;)
 
HAHHAHAHA men sööööt, haha asså på gud detta va de fulaste jag sett, idag iaf (a)
hade tråkigt så redigera baa okay.. asså vf lägger ja ens upp den..
 
// Melinda

Kommentarer
Postat av: YRSA

de är inte så att du skulle råka känna den hetingen på bilden? om de inte vore till för mycke besvär jag vilja ha hennes nummer! rawr.

Svar: Tyvärr känner jag inte den sexbomben, 0789675465 :*
Melinda Yrsa Josefine

2012-10-19 @ 23:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0