Don't ever change. For anybody.

Vaknade halv 9 idag, ska ju vara med Yrsa och först ska vi till hennes m.häst &
sen till stan & sen hem hit hehe, vet inte hur mycket pengar jag har på mitt kort så vet ine
vad jag kan köpa hehehe.. Iallafall! Ska åka om typ en timma och såå, och de fucking
regnar ute.. men we are in fucking sweden so no suprise, längtar tills jag blir stor och kan
flytta härifrån (haha om jag ens har råd..)!
Men nu ska jag kolla bloggar & youtube så bloggar ikväll.. ska försöka göra ngt tidinställt men idk.
 
ååh du betyder så mycket för mig, blir varm när jag ser på dig. inga ord kan beskriva dig,
jag älskar dig, du är underbar & det bästa jag har kvar. <3
 
// Melinda

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jättefin häst! :)

Svar: Visst är han! :)
Melinda Yrsa Josefine

2012-10-14 @ 15:45:54
URL: http://fawila.blogg.se
Postat av: Tuuli Elmgren

Söt häst (:

2012-10-14 @ 19:19:52
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0