Dagen med bästa

Skrev nyss detta inlägg o de raderades av sej själv, 2 jävla gånger, o så tänkte ja inte på o kopiera heller, så ja va ju självklart tvungen o skriva om de helt. fuck this. Men efter Prins så åkte vi till Backaplan. Skulle byta mina skor till en mindre storlek, de som ja köpte förra veckan. Men de fanns inte, så jag bärde skorna hela dan i onödan, tpl. Fast vi var ju i massa andra affärer, fast ja köpte bara 2 saker hahah. Vi va kanske där 1 och en halv timma o sen så åkte vi hem. Vi snackade med Jossan, köpte på ica osen så kollade vi på skräckfilm. Den hette typ "No tell, motell", och den var verigoodi fast man fatta inte så mycke hahaha. Sen snackade vi bara o sen så åkte jag hem. Nu snackar jag skype, o ska snart kolla Andra avenyn. me like. cya!
Bilder på vad jag köpte:
 
H&M - 139:-
Ö&B - (rea) 44:-
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0