Dagen igår

Hade ju inget internet igår, så skriver vad jag gjorde igår, idag haha. Tror jag redan skrivit vad jag gjorde på morgonen så ah. Men jag var på torget med mamma, Tova och mormor. hahahaha mormor e så gullig. Iallafall, vi var inne i några affärer och handlade typ mest kläder. Sen åt vi på Subway, namnam. Efter de så skulle igentligen mamma köpa ett par vantar till mej, men Monki hade stängt. Så vi åkte hem, så skulle hon färga mitt hår, men såklart så blev de inte av. pallar ite på riktigt. Men ah så vi får gö de snart, för ser ut som en jävla pumpkin. Sen hämtade pappa oss så åkte vi till Prins, så mockade jag osen så åkte vi hem. De va tvär äckliiigt, helt geggigt osv på vägen genom skogen dit, o tvärmörkt så man såg ju ingenting, så mina palladium e helt bruna. haha, sen åkte jag hem fixade rummet typ, oså gjorde ja typ inget hahahah hade ju inget internet. Aja, bloggar mer senare cya!
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0