Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta

1. Jag älskar att städa, hatar när det är stökigt runt om mig, måste ha exakt ordning på allting, är typ lite av en perfektionist haha.
 
2. Ägg är något av de äckligaste som finns tycker jag, spyr av att bara känna lukten av ett ägg.
 
3. Jag kan sova ett helt dygn utav att vara sjuk eller trött, älskar att sova men hatar verkligen att sova bort mina dagar.
 
4. Jag måste alltid äta/dricka någonting, alltså seriöst 24/7.
Typ tuggumi, godis, läsk eller något sånt, när jag inte har någonting att äta så biter jag på naglarna istället det är derför de är så korta.
 
5. Jag vill färga håret svart men att de ska skifta i mörkrött/lila i solen typ.
 
6. Jag är välldigt orädd & envis haha, speciellt i ridningen, derför älskar jag att rida svåra hästar.
 
7. Jag älskar våfflor med grädde, sylt och socker! Skulle kunna äta det varje dag om jag fick.
 
8. När jag tänker så tänker jag inte på svenska utan på engelska.
 
9. Jag typ hatar one direction? Okej zayn e snygg men deras låtar e så jävla dåliga och jag äcklas typ av deras fans.
 
10. Jag hatar lukten av ut blåst ljus, det känns typ som att jag får blixtar i hjärnan när jag andas in sån rök haha.
 
 
// Josefine

Kommentarer
Postat av: Yrsa

DÖDA MEJ FYFAN VA FIN DU E MÄNNISKA! bästavän <3

Svar: du är fin om någon !!! <3
Melinda Yrsa Josefine

2012-10-03 @ 20:49:49
URL: http://silvados.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0