Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta

♥ Jag måste alltid ha "tillgång" till tuggumi. Alltså alltid ha de i typ väskan, så fort mina tuggumi tar slut måste ja köpa nya. 
 
♥ Jag har typ alltid fint/städat på mitt rum. Annars kan jag typ inte sova. Fast de finns "perioder" där jag har jätte stökigt i typ en vecka innan jag städar, fast de är inte ofta haha.
 
♥ Jag "hatar" mitt utseénde. När jag e med mina kompisar som e sjukt fina, så tänker jag typ alltid "tänk om jag också såg ut så där".
 
♥ Jag vill vara vegitarian, och testa att va de i typ 1 vecka för ett tag sen. Fast "får" typ inte för pappa :s 
 
♥ Jag tröttnar alltid på tröjor. Jag kan köpa en tröja som jag tycker är jätte fin, har den väldigt mycket i typ en vecka, sen använder jag den "aldrig" igen. 
 
♥ Jag är alltid "sugen" på cola. Alltså vill alltid ha cola haha, är typ beroende av de. 
 
♥ Jag var värsta "duktig" i skolan, i typ 5.an, halva 6.an. Sen i 7.an och 8.an är jag typ "sämst" i klassen. Kommer typ bli glad om jag får E i allt i slutbetyg. 
 
♥ Jag har typ en hårfärg i en månad, sen "tröttnar" jag och måste byta färg/nyans. Därför de är så slitet, + att jag inte klippt håret på 2 år.
 
♥ Att få en iPhone e typ min högsta önskan just nu haha. Om man inte "räknar med" att få typ en häst.
 
♥ Jag älskar att rida, och kommer nog aldrig sluta med det. Men när ja inte rider på typ 1 månad, så saknar jag de inte, "längtar" inte efter att rida.
 
Har typ ingen nyare bild. 
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0