Bad update

Sorry för dålig uppdatering från mig, men i helgen har jag inte gjort något speciellt och igår hann jag inte blogga för hadde stalltjänst o.s.v
 
Kom iallafall hem från skolan för en liten stund sen.. har haft 3 timmar matte i skolan -.- Efter det skulle jag igentligen ha naturbruks prov men hadde inte pluggat till det pch mådde lite dåligt så drog hem haha, onödigt att göra ett prov man ändå inte kan något på så tog hem instuderings frågor så ska jag göra provet nästa vecka istället ;)
 
Idag ska jag bara ligga i sängen hela dagen, pallar inte göra någonting.. min kropp e typ helt slut och jag tänkte igentligen inte ens gå till skolan idag för mådde så illa men aja, så ska vila och bara kolla på film hela dagen :)
 
 
// Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0