Världens finaste Penny ♥

På lördag ska vi upp till Eva - Lena (där jag hade medryttarponny innan) och rida ut på hennes unghäst. Efteråt kanske jag får rida Penny ♥ Jag saknar henne SOM FAN. De går inte ens att förklara hur jävla mycke jag har saknat henne och hur mycke hon betyder för mej! ♥ Om jag inte rider henne får jag iallfall träffa henne och bara de betyder hur mycke som helst! Kanske ska upp och rida unghästen på söndag oxå. 
Eftersom min hårddisk krascha så försvann alla bilder. Inklusivie de bilder ja hade på Penny och mej från den tiden ja va medryttare på henne. De va typ de "viktigaste" bilderna ja hade på den datan. Har iallfall några kvar som ja lagt ut någonstans. 
Älskar dej underbara ponny. ♥
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0