Inget internet

Asså jag dödar mitt internet snart. Igår hade jag inte internet på hela dagen, nu skrev jag ett långt inlägg som inte publicerades eller sparades? Orkar inte. Därför ingen bloggning igår. Iallafall igår va jag med Linnea, skulle ju igentligen vara med mamma men hon kunde inte så gick till Linnea typ runt 6, gick väl hem runt 10. Vi hade spadag haha. Vi hade ansiktsmasker, fixade håret och nagalarna och hon har en sån här bubbelbadkar eller va de heter. De va ju lite småmysigt haha. Hemma hade jag ju inte internet så jag gick väl och la mej typ när ja kom hem. Ifall jag har internet när jag kommer hem från skolan så bloggar jag mer senare!

//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0