Stan med Linnea ♥

Kom precis hem har varit i Nordstan med bästa Linnea! Vi tog bussen dit, och gick direkt till Arkaden haha. När vi va där gick vi in i Raglady by Tara och köpte mitt skin till macbooken! Omg de är så fint, jag köpte de svarta kanske lite tråkigt haha, men de var finast tyckte jag! De kommer jag inte heller tröttna på i längden. Helt klart värt 449:- & de är så sjukt mjukt inuti! I love it ♥♥ Iallafall när vi köpt de gick vi till Espresso house och köpte var sin Ice chai, så jävla goda! Sen gick vi runt och kollade runt lite, vi skulle till Fiorucci, men jag hittade fan inte dit haha. Efter kanske en timma delade vi på en Subway, kollade lite till och sen gick tog vi bussen hem, hon skulle träffa Kiara så va inte med henne efteråt. Nu är jag hemma och gör inte så mycke, men de nice ändåå. (Lånade min lillasysters macbook till bilden, "min" e ju fortfarande på lagning, ska ju inte få samma men ah.)
Haha lite många bilder kanske & de är MYCKE snyggare i verkligheten! 

Vad tycker ni? Hiss/diss
//Yrsa

Kommentarer
Postat av: Tova

Sv melli: haha ja Venne, bryr mig inte, de va de sista jag tänkte på

2012-09-07 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0