Språk dag

har inte kunnat blogga today, för har inte haft tid, försov mej imorse och har inte vart hemma sen skolan. Idag i skolan hade vi något som de kallade för språkdag, alltså man hade ingalektioner (okej typ 1) istället så hade vi att man skulle skriva "välkommen" på typ 50 språk!? Haha googletranslet gillar vi. Men jag och Sandra jobbade med en som tyckte de va kul elrnått, så vi ba satt där o titta på. Sen typ kollade vi på nån fransk film, (med svensk undertext ofc) och de va faktiskt bra! så denna dag har vart fettchill ♥
 
Tycker ni de är "intressant/roligt" att läsa om hur jag rider, vad jag gör, se bilder osånt, när jag har prinsen? Känns ganska onödigt att sitta och skriva ner de jag tränade på och redigera bilder osv, om ni inte ens läser de haha ni fattar:p Så kommentera!
 
//Yrsa

Kommentarer
Postat av: melinda

ja läser det så fortsätt :*

2012-09-26 @ 21:21:39
Postat av: Mathilda Efraimsson

Jag läser det så du måste forseta!!!

2012-09-27 @ 13:59:13
URL: http://mathildaasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0