Sovit hos Linnea!

Igårkväll ringde Linnea, kanske runt 9. Så jag gick över och skulle igentligen bara stanna till 11-12. Men så skulle hon vara ensam hemma, så ja sov över! Vi gjorde inte så mycke, lyssna på hög musik, satt ute och luffa och försökte baka haha! Ja, de gick väl sådär.. Degen jäste aldrig så den slängde vi hahaha! Sen mitt i natten gjorde vi wok haha så goa. Vi kollade lite på tv med popcorn och dricka. Sen så satt vi inne på hennes rum och nånstans där somnade vi. Idag har jag varit på Frölunda torg med Linnea, hennes mamma och hennes lillasyster. Vi gick runti lite olika affärer och kollade, och ja köpte lite grejer, men har typ inga pengar just nu så kan inte köpa särskilt mycke denna månaden haha. Här kommer bilder på de jag köpte iallafall:

ALMOST FAMOUS linne - 79:- Bikbok
Bandeau linne - (rea) 39:- New Yorker

Dubbelring - 49:- Johanssons
Balsamsspray för slitet hår - (rea) 29:- Åhlens
Pore strips - 19:- Lindex
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0