Sjuk

Nu är jag hemma och är "sjuk" är väl inte riktigt sjuk kanske, men mår tvärdåligt, same shit another name men ah. Jag vaknade nu, typ halv 2. jag är drömt så jävla mycke drömmar så de helt sinnes. Alltså jag pallar inte wtf. Jag drömmer alltid typ kanske 5 olika drömmar under hela nattten, ifall ni fattar? De gjorde jag nu med, men den sista drömmen jag drömde, drömde jag i typ 3 timmar? Tänkte gå upp typ runt 11 eller nått, men de ändå jag hade i huvvet va den drömen så jag gick och la mej igen hahaha. Jag mår värsta dåligt under drömmen, för jag drömmer helt sjuka saker, och medans jag drömmer tror jag typ att de är verklighet. Hahah inte för att ni bryr er om mina drömmar men ändå. Idag kommer jag inte palla blogga haha. Kanske går och lägger mej igen vem vet;) Lite senare kasnke jag ska möta Melinda, kanske Josefine? På backaplan för behöver fan luft och så har jag glömt en sak hemma hos dom.




//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0