Shoo

Har inte haft tid att blogga för idag hade jag stalltjänst i skolan så åkte hemifrån 06:30 typ och var hemma efter 5.
Idag har jag iallafall haft stalltjänst, sen hade vi inget att göra på 5 timmar för hade inga lektioner eller något så Jag, Julia & Sussanna åkte typ runt överallt.. först skulle vi till borås, sen kungsbacka, sen till angered och till sist åkte vi bara till clareberg och kollade på hästarna där o så, sen tillbaka till skolan o var i stallet istället för vi pallade typ inte vara med på lektionen,,
 
Har lite bilder från dagen men min USB sladd e borta så kommer inte kunna lägga in nya bilder förrän jag har hittat den, fan ochså.. Tror den är på landet ochså -.-
 
Men iallafall, imorgon ska jag uppdatera jättemycket, eller försöka iallafall.. :)


Ett utav skolans 3 stall haha, detta stallet står Leja i :)


Leja min bebis :) <3
 
// Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0