Ridningen osvosv

Jag mötte Melinda vid skra bro, oså tog vi bussen till kippholmen, o gick t stallet. Vi fixade iordning han osv, o gick ut i manegen. Jag skrittar ju alltid han väldigt länge, och han va som vanlig super duktig. pallar inte skriva va ja gjorde osvosv, för ingen läser säkert ändå hahah. Men så prövade ja gallop igen och ibörjan bocka han så jag va nära på att flyga åt helvete HAHA. va fan inte beredd på at han skulle, o han bockade typ 2-3 gånger haha. Men sen kom han fram i en super"fin" gallop! Såååå duktig! Han galloperade nästan på spåret och han ökade inte så mycke och han höll gallopen i nästan 2 varv! Sen prövade ja i andra varvet och då va han lika duktig! Stolt jao. I slutet skrittade jag av barbacka vid padocken, och han var jättelugn osånt. Sen fixade vi iordning han och så åkte ja hem haha. Nu sitter ja ba o lyssnar musik oså, men orkar ite ladda upp bilderna idag haha. Så dom kommer imon! Men han va jätte duktig ♥


//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0