Ridning på Danilo

Haha tänker bara sriva om själva ridningen i detta inlägget, vill ni läsa mer kan ni läsa yrsas inlägg för det var så sjuukt kul idag, skrattade så att jag fick ont i magen HAHA :D
 
Iallafall, det regnade skit mycket ute och blåste och vi red i paddocken för det finns ingen annanstans att rida just nu.. haha, värmde upp honom som vanligt men han ville inte arbeta alls, huvudet 1 meter upp i luften o sprang som en banan med kroppen, o en annan tjej som red på aramis typ gallopera runt i en halvtimme så danilo blev jätte stressad, men mor mitten kunde jag få honom i form och galoppera lite oså, sen hoppade jag ett hinder 5 gånger och det var väl 60-65 cm som högst och guud vad jobbigt det var att få över honom, han e ju polohäst och har inte hoppat så jättemycket o han ville inte alls hoppa, men sista hoppet blev jättebra, i slutet gick han typ i form o sånt utan att jag ens förssökte så det var ju bra :)
 
Bilden är ifrån förra veckan

// Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0