Prinsen ♥

Asså min data fuckar sönder ja pallar it denna datan, får ja inte min mac snart så dör jag. Men ah några bilder raderades atomatiskt, från både datan och kameran? väldigt roligt. Jag har mer bilder på kameran som jag inte ens får till datan heller. Så nu fick ja typ 4 bilder, men ah ni får mer imon eller ikväll! och nej ja palla it byta till ridkläder. de fan tungt i väskan (hahahahhaha) osånt, men ska ta med och lägga där o ha hela tiden, nästa vecka.
 

asså tröjan e helt cp, så den blir alltid så stor haha. Finaste Varum blou ♥
//Yrsa
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Varför rider du alltid i vanliga kläder istället för o ta riktiga ridkläder?

Svar: för att jag vill?;)
Melinda Yrsa Josefine

2012-09-20 @ 06:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0