Look like a girl , Act like a lady , Think like a man , Work like a boss.

Kommit hem nyss, har tväääront i mina fucking ben...
Var med Yrsa i stallet, hon red Prinsen och så gick very good för dom ;)
Så tog jag lite kort och så, sen missa vi bussfittan med 2 sekunder, asså
den stog där och den åkte ba ifrån oss haha? Så vi fick skjuss lite av någon
gubbe? haha vi orkade inte gå så vi ba hoppa in, men han typ ba körde oss 10 meter..
Sen gick vi resten av vägen ända till skrabro, asså mina ben är döööööda!
Sen tvinga jag papa att komma & hämta mig för min buss kom om en timma typ så
kom han & så, imorgon ska jag vara med Yrsa ♥
 
Yrsa & Prinsen ♥ (mobilbild)
 
// Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0