Kvällen hos Julia ♥

Mamma fyllde ju år idag, så skulle igentligen vart hos henne, men vi skulle fira henne imorgon istället och min kompis fyllde oxå år idag så va med henne. Gick dit runt 7, de va jag, Cajsa, Mathilde, Lovisa, Anjelika, Caroline och Julia då. Vi pratade, kollade på film, gjorde typ "jag har aldrig" och sånna "spellekar", åt mat, pratade mer oså massa annat! Jätte mysigt ♥ Jag gick hem kanske runt 1 på kvällen, Anjelika skulle sova över så de följde med mej till bussen, haha. men kvällen var jätte rolig och vi hade de mysigt. Ska kolla andra avenyn nu, och ligga o softa i sängen har så jäääävla ont i kroppen.
finaste Julia och Caroline ♥ grattis julia!
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0