Köpa

Ska till backaplan på onsdag med Yrsa & Josefine.
Sommarjobbade ju i sommar och nu på måndag ska jag
hämta pengarna eller aa lite av dem, får 657 :- och den 27 september
får jag resten, ca 4 tusen hehehee ;)
 
Så jag ska köpa detta på Onsdag: (kommer bara ha 157 kr för jag köpte ju
skor typ förra månaden för 500 :- så de är jag skyldig mami haha.. men
ska ju köpa maaaassa mer när jag får resten av pengarna.)
En mössa(hahah) och en päls"halsduk" krage? wtf.. (fake ofc) eller vafan de heter haha?
Men kanske bara ska köpa pälssaken, de beror på om den e fint i verkligheten
annars köper jag smink haha..
För er som inte vet vad jag menar med pälssaken menar jag att man har den såhär:
Asså palla detta inlägget, är trött och har ingenting att blogga om, vet inte ens vad jag skriver.. jaja, hasta mañana ♥
// Melinda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0