Igår (måndag)

Igår började jag skolan klockan 7, mockade 3 boxar bara och fyllde på med massa spån.
Sen hadde våran skolas hovlagare bestämt att vi skulle hoppa med travarna, som aldrig har sett ett hinder förut haha! Så först red jag influence hon var jätterädd för hindrerna och kunde knappt gå nära dom, men kom över ett 30cm hinder typ x) Sen så red jag murray, han var inte rädd alls utan tyckte det var jättekul, hoppade 50-60 som högst med honom och han var jätteglad och sparkade bakut hela tiden när man skulle sakta av haha ^^
 
Sen så hadde vi bamba och på rasten tog vi upp hästarna från hagen, efter det så skulle vi åka till Sveriges ridgymnasium och ha ridlektion.. jag fick rida en liten häst som hette citirus typ.. helt okej men han var sååå seg i traven. Aa efter det slutade vi skolan :)
 
Influence på bild :) Hitta ingen bättre.
 
Murray har jag ingen bild på tyvärr men här är en bild på Citirus :)
 
// Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0