i don't care what you think about me i don't think about you at all.

Har inte bloggat idag för har inte haft tid haha..
Yrsa väntade på mig här hemma när jag kom hem iallafall,
så gick jag, yrsa & jossan till affären och köpte godis, chips & cola.
 
Justee fick mitt skal tll mobilen idag med, köpte ju en ny för någon fitta snodde
min förra.. men aa palla inte visa de lixom haha, har de ba för mobilen är tväärful annars..
 
Iallafall sen kolla vi på film, först SAW men den va fett segt så vi kollade på
16 wishes hahha.. Men hon åkte för typ en halvtimme sen så har
typ ba tagit av mig sminket & börjat plugga för har ju Fysik prov imon.. omg.
och spanska glosor men dom skiter jag i.. provet är viktigare och kan ba
läsa på spanska på skolan för dom e ju lätta haha! okej who cares haha.
Skulle bara blogga först så nu ska jag fortsätta plugga och äta så adiooos :)
 
Hahha lite bilder som är soooo me...
 
// Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0