Hoppning på Bas

Idag på ridlektione red jag Bas igen, fixade iordning honom och sedan red vi, började värma upp dom med cavaletti o.s.v och sedan hoppade vi ett kryss på medjelinjen typ, gick helt okej.. Andra gången jag red Bas så hadde inga förväntningar att de skulle gå särskilt bra heller haha..
Sen själva hoppträningen så hoppade vi 2 räcken, som var vid A & C så man hoppade på en böj, lite som en banan typ.. hindrerna var som högst 70cm kanske? svårt av se från hästen x) och det gick jättebra iallafall, på andra hindret hade ja lite svårt att rama in honom mot första hindret de 2 första gångerna så 1 gång rev vi för jag kom snett och andra gången glömde jag ytter så då sprang han förbi, men annars gick de jätte bra :)
 
Bas
 
// Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0