Hating on a certain name only gives them the fame

Now i'm home, har varit sjuktkul idag!
Vi kom dit och gjorde iordning hästarna, Jag red Krolle. Fast vi red i paddocken
istället för ut för det var jättemycket trafik osv. Krolle var duktig iallafall! ♥
 
Sen fick vi rida de "vanliga" hästarna haha, asså Chack, Buzan & Penny.
Chack var jätteduktig, och vi hade hopplektion, vi hoppade ungefär 80-90 cm.
Det hände en sak med Penny (yrsa berättar nog sen) så vi fick dela på hästarna
så jag red både Chack & Buzan, båda var sjukt duktiga och det var fett kul att hoppa igen,
hade ju inte gjort det på typ 5 månader!
 
I bussen påväg till E-L, haha vi var hungriga så vi sprang till BK innan bussen kom..
Enda bilden jag fick på Krolle idag.. sjuktsöt ♥
(Prinscreenat från en film)
Lite bilder när jag hoppade Chack, Tvärduktig är han! ♥
Buzan & jag, hahaha tvärfult..
 
// Melinda
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda!

Kan du inte lägga upp filmen där du tog bilderna ur när du hoppade på chack? :)

Svar: Ska se ifall jag kan fixa det :)
Melinda Yrsa Josefine

2012-09-29 @ 20:36:19
URL: http://pandiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0