good morning sunshines

hahah skojja ba med min rubrik. Nu ska jag gå iväg till skolan snart, börjar klockan 9.30, go sovmorgon iallafall. Vi börjar med hemskunskap hahah. Fast vi slutar halv 4.. men de gör vi ju typ alla dagar så. Idag ska jag (om den har kommit, och de hoppas jag verkligen) hämta "min" macbook, fast jag ska inte va sån igentligen, den kommer ju bli min även om ja inte får min gamla bebbe. Omg de stog "Yrsas bebbe ♥" under min macbook jag hade förut :( saknar dej älskling.. rest in peace ♥ okej de blev lite sorligt där.
Efter skolan ska jag rida Prinsen, men jag åker med Sandra till stallet. Så de blir roligt, tar med mej systemen oxå så kanske Sandra kan ta några bilder! Bloggar mer senare, ha de bra. 
//Yrsa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0