Get to know me more

5 saker du brukar säga; (enligt mig är de domma sakerna jag brukar
säga oftast men jag vet inte haha...)
 Oha
Vet inte
Men oha gråt inte
Fitta
Fan vet jag
 
5 saker du älskar;
Donna & Wille
Mina vänner, bebeb♥
Mat
Mina djur
Soova
 
5 saker du hatar;
När man förlorar någon man behöver/älskar
Att förlora i spel & sånt hehe
Falska människor/2 faced
Mitt liv, haha emo nä men idgaf
Skolan
 
5 saker du inte kan leva utan;
♦ Wille & Mickey
♦ Mina vänner
♦ Mat
♦ Data
♦ Luft
 
 
 
5 saker du kan äta & aldrig blir trött på;
♦ Kinamaat
♦ Pommes
♦ Riskakor
♦ Chips
♦ Choklad
 
5 saker du inte kan äta; (kan ju såklart äta allt men gör/gör helst inte det)
♦ Kött, eller klart jag kan men är vegetarian hehe
♦ Mjölk, dricker det aldrig OM jag inte har typ Oboy, haha
kanske därför jag e så svag ;)?
♦ Ostbågar, spyr seriöst av det. har aldrig smakat.. eller jo när jag var 5 typ och jag
spyr fan ba av lukten.
♦ Ost, seriöst de stinker & smakar fan kuk
♦ Tomat, har ALDRIG smakat på en tomat haha (har ju smakat på ketchup och sånt,
men lixom inte på en tomat, if u get it?).. för dom luktar asäckligt o ser äckliga ut..
 
 
// Melinda
 

Kommentarer
Postat av: Yrsa

älskar dej meränalltannat, bebeb <3

Svar: älskar dig mest av allt min bebeb <3
Melinda Yrsa Josefine

2012-09-26 @ 20:17:18
URL: http://silvados.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0