Ferdinan ♥

Blev typ ingen bloggning idag, men har inte orkat och har inte haft något att blogga om heller så ah. Idag var jag uppe hos Ferdinan, alltså jag vet inte om de heter Ferdinand eller Ferdinan, men i stallet står de Ferdinan så skriver de haha. Iallfall vi fixade iordning dom osånt och så red vi fram dom i padocken, vi red fram dom i skritt, trav och gallop. Han var jätte duktig. Efter vi hade ridit typ 30 minuter, gick vi ut och red på polobanan (en jätte stor äng), där hade vi galloprejs, och massa annat kul! Ferdinan va helt taggad och tog bocksprång osånt hela tiden haha. Sen tog jag lite barbacka kort, och vi fixade iordning dom, gav dom foder osv. Sen fick jag vänta på pappa i en fkn halvtimma, eller typ till och med 45 minuter? de va de segaste ever. jag dog de va fan tvärkallt. Sen nu är jag hemma, har duchat oså, kommer upp massa bilder från ridningen imon, för min data e helt cp så de blir inget idag. Hoppas förfan min macbook har kommit imon, annars tar de hus i helvete! De e skolfoto imon haha. Så måste fixa kläder o sånt, ha de bra!
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0