Danilo idag ♥

Var ute och red Danilo idag, hämtade honom i hagen och sen när jag skulle göra iordning honom började de spöregna o stackarn började skaka :( Så torkade honom o sen så red jag.. Red fram 10 min ungefär sen samlade jag ihop honom och gjorde bogen in & ut för att lösgöra honom lite, sen lite trav på spåret o volter, Tog någon galopp med men var inte riktigt på humör för galopp så gjorde typ ba 2 varv på volten o varje varv.. resten av lektionen tränade jag på att fllytta honom 1 meter i sidled o tillbaka & han gick i form 99% av tiden, han var såååå himmla duktig idag! <3

Tror att yrsa har några bilder på oss på sin kamera.. annars har jag bara denna som melinda fotade med sin mobil. Ser ut som världens fetto med min jacka haha.
 
// Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0