Dagens ridningen

Idag var vi ju uppe hos Evalena, och vi fixade iordning unghästarna (fast Josefine hade ju Busan) och gick ut med dom i padocken. Vi hade ju pratat om att rida ut, men de blev inte så, men roligt ändå! Vi skulle rida med Busan som "ledhäst/täthäst" och så skulle jag med Lilly och Melinda med Skrållan rida efter, ni fattar. För dom hade aldrig gjort de innan. Vi travade och skrittade, mest på volten, men även "mycke" på spåret. Efteråt skulle vi fixa till hästarna och ha hoppning, men Penny var halt så vi "delade" på Busan & Chack. Vi hoppade fram i "ström", 1 hinder på varje lång sida. De gick bra med både Chack och Busan. duktiga ♥ sen skulle vi hoppa bana, jag började med Chack, sedan skulle jag hoppa samma bana med Busan. De första 3 hinderna gick bra, de sista, kom jag in snett på, och ja ställde mej upp eller va man säger, förtidigt så jag ramlade av HAHA. de läskiga är att jag inte kommer ihåg någonting. Alltså direkt efter kom jag inte ihåg, vilket hinder jag "flög av" på, vilken häst jag red, hur jag "flög av", alltså ingenting. De ända jag minndes va att jag landade på nacken. hahahhahah. Men de gick bra iallafall! De ändå nu är att jag har ont i hela ena sidan av kroppen, alltså typ benet, axlen, armen, tväront i röven, i nacken och i huvudet. ahhahaha så jävla lyckad e jag. Så banan med Busan hoppade jag aldirg, va fan helt yr. De var jätte länge sen ja ramlade av hahaha kändes tvärkonstigt. Iallafall, bortsett från de så va de jätte roligt idag :)
 
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0