Dagen med Sandra ♥

 
Idag efter skolan följde jag med Sandra till eketrä, vi skulle vänta på hennes pappa för han skulle köra oss till stallet. meeeen han kom typ aldrig HAHA. Så vi gick till torget och va med Sandras kille och hans kompis, va hemma hos henne osv. Sen åkte vi till eriksberg och åt på Bk, och när vi skulle ta ketshup hahhahahahahah så trodde ja helt seriöst Sandra sa, ta sats. Så jag tog världens slag på den och de spruta överallt HAHA vi dog av skratt, ja orkar inte hon sa inte ens ta sats? hon sa typ ta sakta HAHA. iallafall sen köpte godis o cola hahahahhaha o luffa runt. Hahaha så jävla goa va ♥ Sen satt vi på eketrä ett tag, så ringde ja Josefine, så pratade vi i telefon typ tvärlänge, hon va tvärflumm och så hörde man Melinda i bakgrunden helt arg HAHHAA ♥ Sen när vi va utanför kasta vi sten på deras fönster tills de öppna dörren, så gick vi ut med dom, luffa runt, gick in o kollade på xfactor och sen åkte jag och Sandra hem, och nu är jag hemma. Min data e heeeelt fucked up så kan inte ens ladda in bilder. fml pallar it. och har inte fått min jävlafuckinghordatasomkangåodö. Så hejdå haha bloggar kanske mer ikväll.
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0