Älskade Penny ♥

Idag har jag inte hunnit blogga, för åkte tidigt och har inte vart vid någon data sen dess. Men idag har jag varit uppe hos Evalena och jag red Lilly som är Pennys föl. Vi fixade iordning dom osv, och så red vi ut i skogen! Lilly var pigg, och tittig osånt. Hon kunde t.ex trava fort, och sen helt plötsligt tvärstanna. Haha så busig ♥ Men vi red kanske i 50 minuter och vi skritta och trava, Lilly e ju bara 4 och ett halvt år. Men de va jätte roligt! Sen när vi kom tillbaka till stallet så frågade Evalena om vi ville rida Penny och dom. OMG JAG DOOG. fyyyfan va jag saknat henne de här fan helt sjukt. Jag blev så glad att jag log som en jävla apa, haha skämmigt men omg. Så vi fixade iordning dom oså red vi i padocken. Jag hade glömt av helt hur Penny var, jag trodde typ att hon skulle vara pigg, men lugn om ni fattar. Men hon va inte jätte pigg, men hon hade daamp. Alltså hon bockade, tog cpsvängar och va helt galen! Men hon var världens underbaraste ♥♥♥ Hon var suuperduuuper duktig. Vi ska upp till Evalena imorgon med och rida deras unghästar och hoppas vi får rida Penny och dom imon med, men de tror jag inte, men ändå, får ivarjefall vara med henne! Sen åkte vi hem osånt, och nu ska jag sova över här, så de blir awesome ♥
 Kommer mycke fler bilder imorgon!
mitt ben dampar somfan men rider utan stigbygel osvosv.
ÄLSKAR DEJ ÖVERALLTANNAT ♥
// Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0