You hate me but you don't even know me? How cute :)

Nu har jag precis pluggat klart, pluggade i lite mer än 1 timma, har ju prov på fredag,
haha ja svär på allt kommer fortfarande faila..... 2badforme..
Men nu ska jag snart kolla på X-factor, Malcom is da shit!! han ska fan vinna.. och jag ska äta
med som den fetto i am hehe, men bloggar mer imorgon!
 
Men har ingenting att blogga om nu, asså seriously I N G E N T I N G.
Så om ni har något önskeinlägg asså vad som helst (sanningar osv asså ba kom med förslag vad ni vill läsa!!) eller någon fråga så komentera!
 
btw, svaren på frågestunden spelade vi inn.. men den videon blev fuckad helvete ful så vi
måste göra om den! sorry att det tar så långt tid men hahaaa to be honest idk.. den kommer
upp när vi har tid iallafall!
 
 
// Melinda
 

Kommentarer
Postat av: Tova

sanningar, saker du inte visste om mig, bilder där du rider typ hur du utvecklats på 2 år eller vafan som helst oså en bild i månaden fatar du :) btw idk = i dont know , care stavas med c :) o de finns inget förkortning på i dont care. sen e du inte tjock för du äter, människan e typ gjord för o äta haha

Svar: haha tack för tipsen ;)
det var meningen med K för idc låter konstigt.
Melinda Yrsa Josefine

2012-10-02 @ 20:36:15
URL: http://Tovafelicia.blogg.se/
Postat av: Tova

Sv melli. aw tack va glad ja blir :D <3

Svar: <3
Melinda Yrsa Josefine

2012-10-02 @ 21:29:17
URL: http://Tovafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0