Saker ni inte visste om mig

* Jag saknar hästarna & ridningen, men kan typ inte göra något åt det,
kommer verkligen aldrig i hela mitt liv börja på alleby igen & letar medryttarhäst men
finns ju inga så orkar inte bry mig längre faktiskt, bara wille finns kvar hos mig
 
* Jag vill färga håret snart igen, antingen typ svart/jättemörkt brunt eller typ lite ljusare
brunt med ljuga slingor i, men jag gör det nog svart hehe mycket finare att ha mörkt
hår på vintern!
 
* Jag vill egentligen heta - Melinda Amiña Adriana Daniéla Sofia de Sanchez, älskar långa namn
och spanska!
 
 
* Jag tar bort allt mitt smink på kvällen förutom ögonbrynen, haha för jag ser ut som ett cancerbarn
utan mina målade ögon bryn + jag orkar inte måla ditt helt nya på morgonen hahaha...
 
*  Jag vill bli stylist eller frisör när jag blir stor. Fast jag vill oxå bli målare, lastbils chaufför,
asså tänk va fett chill att ba stå & måla eller att ba köra en bil asså åååh, fast man får
typ inte så bra betalt eller haha?
 
* Jag sover inte med några kuddar alls, eller asså har kuddar och sånt men kan inte sova
med mitt huvud på dom, har försökt typ 10 gånger men jag kan fan inte somna då? Så
sover alltid med kuddarna PÅ mitt huvud..
 

* Jag är vegetarian & har varit de i typ ett år nu och jag äter aldrig i skolan heller för det
är äckligt + sen så vill jag ju tappa vikt hehe, nej jag tappar faktiskt inte vikt men ändå,
min kropp är van vid att inte få mat på många timmar
(från 9 på kvällen innan till ca 4 på dagen efter det är ca. 18-19 timmar jag inte äter på)
så ja, jag tror det är df jag alltid har ont i huvudet?
 
* Jag måste alltid borsta tänderna på kvällen, aså vet inte varför jag börjat med det haha,
tror det är för jag har 2 hål och ska till fucking tandläkaren snart.. Men ja så om jag borstat
tänderna & äter ngt efter det måste jag gå och borsta igen.. haha.
 
* Något jag ALDRIG skulle göra om är att jobba på ett hotell, haha de är fan de värsta jag gjort,
att bädda sängar asså, så sjuukt jobbigt, kommer aldrig i hela mitt liv göra det igen!
asså såå många sängar de va typ 50/dag och fyfan mina armar + huvud dog..
 
 
// Melinda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0