Rest In Peace My Beautiful Angel ♥

På måndag har det gått 2 år sen du försvann, mitt liv är inte likadant utan dig.
Med dig var jag alltid lycklig & jag skulle göra exakt allt för att få dig tillbaka.
Jag kommer ihåg dig precis som du var, och ingen kommer ta din plats i mitt hjärta.
Jag är inte mig själv utan dig, med dig var allting perfekt,
jag trodde aldrig jag skulle förlora dig och när jag gjorde det gick mitt hjärta sönder.
För mig är du inte bara en häst, för mig är du allt, jag kände dig i 8 år, och dom åren va dom
bästa i mitt liv, för du var där. Det gör så ont när jag drömmer om dig och tror att du fortfarande
finns här hos mig, men sen vaknar jag upp och du är borta. Jag vill inget mer än att komma upp
till dig, det är hos dig mitt hjärta finns. Ingen kommer någonsin fatta hur mycket du betyder för mig
och hur mycket minnen du lämnat kvar hos mig, hoppas du har det bra där uppe,
eftersom livet på jorden var ett helvete för dig, du förtjänar det bästa ♥
 
 
// Melinda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0