Måndag !

Hann inte blogga igår så gör det idag istället.
Igår började jag skolan med stalltjänst kl 7, sen halv 8 åkte vi till sveriges ridgymnasium och skulle ha häst lektion. Vi red inte utan vi lärde oss häst vid hand, typ hur man visar upp hästen hos veterinär, utställning eller när man ska sälja hästen. Jag och Sussanna delade på en häst som hette Kasper, han blev jättefin haha :) Typ alla berömde Sussannas knoppar hon hade gjort på honom :P Iallafall de gick väl ganska bra fast han va seg :)
 
Efter de åkte vi tbx till skolan och hadde stalltjänst & typ 1 lektion i naturbruk :) Sen åkte jag typ hem o var hemma skitsent o så var jag jättetrött så orkade inte blogga.
 
2 bilder på Kasper :)
 
// Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0