finally home

Nu har jag precis duchat & kommit hem från stallet!
Mötte Yrsa vid halv 4 och gick till Netto och köpte lite choklad & drickor, sen åkte
vi till Alleby. Vi kom fram vid 5 och gick direkt till Wille som har flyttat till stora stallet :(
Hahaa.. iallafall gosade lite & tog lite kort och sen gick vi till Musse och tog lite kort.
Sen satte vi oss på gräsmattan & åt, lyssna på musik och snacka hehe, sen snacka vi om
en sak som vi ska göra och sen var vi lite mer hos Wille älsklingen sen kom papa och hämta oss!
 
Här under är lite bilder från idag, orkar inte lägga upp så många..
 
hahha luffare deeevii, bebeb ♥
sööötis ♥
Min finaste bebis love yoou!!♥
(detta är ba till jossi så ni andra kan sluta läsa hehe, men lånade ba grimman till wille för
han hade ingen & gav den till molly sen, så få inte damp nu (asså de är jossis grimma))
mina bebess love ♥
 
// Melinda
 

Kommentarer
Postat av: Yrsa Bengtsson

HAHAHA min tröjja, ser ut som om ja e en fettobomb. </3

2012-10-11 @ 19:56:34
URL: http://silvados.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0