Don't worry about me or what i do. This is my life not yours.

Kom till skolan kl 9 och hade engelska & fysik, sen åkte våran klass till Svenska Mässan.
Där gick man runt till olika gymnasium och jag gick till typ 3 st haha.. gick ba till dom som intresserade
mig, och de va typ med inrikting makeup-artist & hår och stylist. Fast gick också till Real gymnasiet
och där har dom hästinriktning & djurvård! och jag vill ju kanske blir vetrinär hehe, haha okey jag
kommer inte ens komma in på ngn gymnasium..
 
Men idag ska jag till tandläkaren :( haha hatar det och har fucking 3 hål!! mer kanske haha..
Men ska ändå inte borra dom hehehe, och imorgon ska jag till Alleby! Yrsa (& kke Tova) ska jag
åka med, vi ska prata med Gunilla om en sak hehe...
 
 
// Melinda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0