Dag 4 - Vad jag tycker om min kropp

Tycker inte alls om min kropp, för tjocka lår, för korta ben, tjock mage o.s.v. skulle kunna hålla på hur länge som heldst o klaga på min kropp igentligen.
Fast jag bryr mig inte om att vara smal faktiskt, äter det jag vill, tänker inte banta o sånt för att bli smal så att någon annan ska tycka att jag ser bra ut. Så länge jag inte blir sjukligt tjock så tänker jag fortsätta äta mina pommeftitt ;)
 
Det enda jag gillar på min kropp om jag måste välja något är väl mitt hår, fast jag vill att de ska bli typ 30cm längre då men..
 
Ni som läste att jag vill färga håret svart, lila/mörkrött, det är exakt så på bilden som jag menar.
Fint eller inte ??
 
// Josefine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

As fint!!!!

2012-10-06 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0