Dag 2 - Mina rädslor

Det finns 3 saker som jag är riktigt rädd för. Malar, Pappalångbens & Döden.
Alltså Malar & Pappalångben dom typ attakerar en, iallafall mig.. får helt seriöst panik när en sån är i samma rum som mig, kan springa in i ett annat rum och stänga dörren o vänta tills pappa plockat bort dom, så rädd e jag.
 
 
Sen är jag inte direkt rädd för att dö, utan jag blir rädd när jag tänker att en dag kommer man bara vara borta, allt svart och man kan inte tänka, man kommer bara typ raderas ut världen och aldrig finnas mer.. om jag tänker på det ett tag så får jag typ en panik attack och vet inte vad jag ska göra haha, mobbat men så är det.
 
 
// Josefine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0