Alleby.

Idag var jag och Melinda på Alleby. Jag åkte upp till henne först och sen så köpte vi på Netto, haha tjockisar. Sen gick vi till bussen, tog den till hållplatsen och så gick vi Alleby vägen. Väl där så såg jag precis Beda innan hon skulle in på lektion. Så träffade tyvärr inte min älskling idag.. Men såg henne i varjefall och så ska jag hälsa på henne om ett tag igen. Gav henne en grimma iaf, hennes gamla som jag gett henne va tvärsmutsig. Vi va inne hos Wille väldigt mycke, oså myste jag med bebis Musse ♥ gooosi. Sen satt vi typ och fikade på gräset HAHAHAHHAA e vi inte goa? Vi gjorde ju "massa" mer men ah. Vi stannade inte så länge och så hämtade hennes baba oss så körde han mej till busshållplatsen. Sen tog jag bussen hem och nu är jag hemma. (vet att Melinda precis skrivit om vad vi gjorde på Alleby, men i don't give a fuck ifall vi skrev samma) Jag laddade precis över alla mina bilder från pappas data eftersom att jag.. HAR FÅTT MIN MACBOOK! omg va jag saknat dej   ♥ Så ni sitter jag vid min söta mac och kollar andra avenyn, lika always but i love it ♥ 
världens finaste  ♥ ♥ ♥
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0