Ååååååh internethora

Skrev ett inlägg nyss men internet fuckades så allt försvann! asså fitta tpl.
Iallafall, har precis komit hem, skulle egentligen till alleby men min mobil är fuckad
så kunde inte prata med tova så vi kunde inte åka -.- Är tvär irriterad idag också haha,
kukliv.. Iallafall måste berätta en rolig sak som hände på vägen hem hahaha..
 
Jag, arin & sagal var påväg hem, så vi gick och snacka så, sen så fråningenstans
börjar arin skrika typ så jag kollar bak så står det en lös fucking jävla pitbull där!?
OMG mitt hjärta haha... jag visste inte vad jag skulle göra haha, jag typ fick panik..
(jag e ju rädd för hundar.. + Det var en fucking pitbull?! :o dom e fan farliga..)
Så sen vi skämde faktiskt ut oss haha, vi typ skrek och sprang, okey vi skrek inte
högt men ändå, asså vafan ska man göra lixom haaha.. ?
Sen kom ägaren så vi ba vafan är det med dig du kan fan inte ha din hund lös blablabla,
han ba - Har ni aldrig sett en hund innan eller? hahahaha pajjade blev vi men jag e fan rädd....
Så vi typ sa att han fucking kan inte ha sin hund lös och så, sen han ba fortsatte gå och svärde
åt oss typ haha, sen den fugly hunden kom tillbaks, fast vi backa så den ba kolla på oss och
gick haha..
 
Men nu ska jag plugga MASSA, duscha och sånt så vi ses senaree ♥
 
 
// Melinda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0