Dag 3 - Finns de någon häst som jag tycker extra mycket om?

Llugan magical lady "Maggie" var min första favorit häst och jag kände henne i 10 år innan de avlivade henne. Maggie har alltid varit min favorithäst och kommer alltid vara #1 för mig även fast hon inte finns mer ♥
 
Molly har jag inte känt lika länge ca 4 år bara, men hon betyder ändå sjukt mycket för mig, Hon står på alleby ridklubb och är en C-ponny. Helt underbar att rida på och det är nog på henne jag har lärt mig mest.
 
Easter bego är en D-ponny som stog på alleby under ca:1 år, jag red henne i varje lektion under det året och hon är verkligen en underar ponny! Hon såldes från alleby och ägs nu av Emma-nellie. Hon ska vara med i ponnyakuten detta året med.
 
Leja Ni Macay är en travare på 2 år som står i min skola åby travgymnasium. Hon är nog den underbaraste häst jag träffat, hon är sjukt mysig och älskar när man håller på med henne :) 

// Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0