Dag 1 : Varför började jag att rida ?

Jag har typ gillat hästar sedan jag gick i förskolan, eller ja så länge jag kan minnas.
När jag var kanske 8-9 år så följde jag med min storasyster och hennes kompis till Alleby, det var första gången jag var på en ridskola och det var nog då jag började älska hästar på riktigt. Jag hade ju ridit på Ponnyridning och så innan men det räknas ju inte haha, Efter att vi varit med på alleby så började jag och min storasyster tjata på våra föräldrar att vi skulle få börja rida där och efter ett tag så fick vi börja rida i barn 1an där, sedan dess har jag alltid ridit och hållt på med hästar :)
 
Här är en bild på Mig och Min favorithäst Maggie som tyvärr inte lever längre.. Hon var en B ponny och ca 120cm i manken haha, fatta hur liten jag var där, kanske 10 år gammal. Bjuder som fan på bilden men den passa typ till detta inlägget :)
 
 
// josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0